Social Media
Ads

Facebook | Instagram

Zasięg bezpłatnych postów w mediach społecznościowych spada. Publikując nawet najbardziej  angażujący komunikat na swoim fanpage’u, jesteś w stanie dotrzeć do maksymalnie 50-60% osób, które Cię obserwują.

Z drugiej jednak strony Facebook i Instagram są coraz dokładniejszy w przypadku prowadzenia płatnych działań reklamowych. Zaawansowany algorytm wyszukuje osoby, które z największym prawdopodobieństwem byłyby skłonne wejść w interakcje z Twoją firmą i ostatecznie dokonać zakupów.

Płatna reklama w mediach społecznościowych to potężne narzędzie w rękach firm, które potrafią go używać.

 

 

 

 

Jak to działa.

Analiza dotychczasowych działań

W pierwszej fazie robimy audyt dotychczasowych działań w mediach społecznościowych. Określamy mocne i słabe strony. Bierzemy pod uwagę Twoją branże i konkurencję. Dajemy Ci konkretne rady i sugestie jak usprawnić działania w mediach społecznościowych. 

Opracowanie i wdrożenie strategii

Określamy realny i ambitny cel w oparciu o posiadane zasoby oraz wdrażamy zestaw działań, który pozwoli nam go osiągnąć. Do opracowania skutecznej strategii wykorzystujemy ówcześnie przygotowane analizy.  

Monitorowanie i optymalizacja kampanii

Podczas trwania kampanii skupiamy się na jej optymalizacji. Naszym celem jest uzyskanie jak największego efektu, po jak najniższej cenie.

Największą zaletą reklamy w mediach społecznościowych jest niewątpliwie niski koszt dotarcia do ogromnej liczby odbiorców. Do tego prawie nieograniczone opcje kierowania reklam. Dzięki reklamie na Facebook’u i Instagram’ie jesteś w stanie dotrzeć do konkretnej grupy docelowej w oparciu o takie kryteria jak np.: wiek, płeć, zainteresowania, lokalizacja,  wykształcenie, zawód, czy stan cywilny.  

Wiemy co jest ważne, aby przebić się przez szum informacyjny z komunikatem. Docieramy do ludzi, którzy w innym wypadku nie mieliby szansy poznać Twojej marki i którzy z największym prawdopodobieństwem wykażą zainteresowanie ofertą.

Jesteś w dobrym miejscu.

R

Indywidualne podejście

Pracujemy z ograniczoną liczbą klientów, przez co możemy dokładnie poznać Twoją firmę i branżę w której działasz. To jest najlepsza droga do sukcesu.

R

Analityka

Działania opieramy na analityce i  wiedzy. Taki zestaw pozwala na zmaksymalizowanie najważniejszego marketingowego wskaźnika, czyli zwrot z inwestycji.

R

Kontrola nad kosztami

Reklamy na Facebook’u i Instagram’ie pozwalają na pełną kontrolę nad wydatkami. Płacisz za zasięg swoich komunikatów lub interakcje z nim związane.  

R

Optymalizacja kampanii

Kampanie w mediach społecznościowych, tak samo jak kampanie Google Ads wymagają ciągłego nadzoru i udoskonalania, aby zapewniły najlepsze rezultaty. 

R

Kanał ruchu

Potencjalnie ogromny zasięg kampanii i możliwości w zakresie jej kierowania pozwolą na poznanie Twojej marki przez potencjalnych klientów.

R

Raportowanie

Monitorujemy nasze działania. Dokładnie wiemy, które kampanie przynoszą najlepsze efekty. Przedstawiamy comiesięczne raporty z wynikami. 

Co musimy
wiedzieć

N

Czy były już prowadzone działania w Social Media

N

Kim są Twoi klienci

N

Jaki jest Twój budżet

N

Jaki jest konkretny cel kampanii

Social Media
Ads

Facebook | Instagram

Zasięg bezpłatnych postów w mediach społecznościowych spada. Publikując nawet najbardziej  angażujący komunikat na swoim fanpage’u, jesteś w stanie dotrzeć do maksymalnie 50-60% osób, które Cię obserwują.

Z drugiej jednak strony Facebook i Instagram są coraz dokładniejszy w przypadku prowadzenia płatnych działań reklamowych. Zaawansowany algorytm wyszukuje osoby, które z największym prawdopodobieństwem byłyby skłonne wejść w interakcje z Twoją firmą i ostatecznie dokonać zakupów.

Płatna reklama w mediach społecznościowych to potężne narzędzie w rękach firm, które potrafią go używać.

Jak to działa.

Analiza dotychczasowych działań

W pierwszej fazie robimy audyt dotychczasowych działań w mediach społecznościowych. Określamy mocne i słabe strony. Bierzemy pod uwagę Twoją branże i konkurencję. Dajemy Ci konkretne rady i sugestie jak usprawnić działania w mediach społecznościowych. 

Opracowanie i wdrożenie strategii

Określamy realny i ambitny cel w oparciu o posiadane zasoby oraz wdrażamy zestaw działań, który pozwoli nam go osiągnąć. Do opracowania skutecznej strategii wykorzystujemy ówcześnie przygotowane analizy.  

Monitorowanie i optymalizacja kampanii

Podczas trwania kampanii skupiamy się na jej optymalizacji. Naszym celem jest uzyskanie jak największego efektu, po jak najniższej cenie.

Największą zaletą reklamy w mediach społecznościowych jest niewątpliwie niski koszt dotarcia do ogromnej liczby odbiorców. Do tego prawie nieograniczone opcje kierowania reklam. Dzięki reklamie na Facebook’u i Instagram’ie jesteś w stanie dotrzeć do konkretnej grupy docelowej w oparciu o takie kryteria jak np.: wiek, płeć, zainteresowania, lokalizacja,  wykształcenie, zawód, czy stan cywilny.  

Wiemy co jest ważne, aby przebić się przez szum informacyjny z komunikatem. Docieramy do ludzi, którzy w innym wypadku nie mieliby szansy poznać Twojej marki i którzy z największym prawdopodobieństwem wykażą zainteresowanie ofertą.

Jesteś w dobrym miejscu.

R

Indywidualne podejście

Pracujemy z ograniczoną liczbą klientów, przez co możemy dokładnie poznać Twoją firmę i branżę w której działasz. To jest najlepsza droga do sukcesu.

R

Analityka

Działania opieramy na analityce i  wiedzy. Taki zestaw pozwala na zmaksymalizowanie najważniejszego marketingowego wskaźnika, czyli zwrot z inwestycji.

R

Kontrola nad kosztami

Reklamy na Facebook’u i Instagram’ie pozwalają na pełną kontrolę nad wydatkami. Płacisz za zasięg swoich komunikatów lub interakcje z nim związane.  

R

Optymalizacja kampanii

Kampanie w mediach społecznościowych, tak samo jak kampanie Google Ads wymagają ciągłego nadzoru i udoskonalania, aby zapewniły najlepsze rezultaty. 

R

Kanał ruchu

Potencjalnie ogromny zasięg kampanii i możliwości w zakresie jej kierowania pozwolą na poznanie Twojej marki przez potencjalnych klientów.

R

Raportowanie

Monitorujemy nasze działania. Dokładnie wiemy, które kampanie przynoszą najlepsze efekty. Przedstawiamy comiesięczne raporty z wynikami. 

 

Co musimy wiedzieć.

N

Historia działań Social Media

N

Kim są Twoi klienci

N

Jaki jest Twój budżet

N

Jaki jest konkretny cel

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!