Google
Ads

Wyniki wyszukiwania.

Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania często wymaga dużej ilości czasu i ciężkiej pracy. Niektóre frazy kluczowe są na tyle oblegane, że osiągnięcie wysokiej pozycji jest niezwykle trudne, a czasem nawet niemożliwe.   

W przeciwieństwie do działań związanych z pozycjonowaniem, system reklamowy Google Ads pozwala na uzyskanie natychmiastowych efektów. Wykorzystując możliwości tego systemu, będziesz w stanie szybko podnieść swoją pozycje w wynikach wyszukiwania, a zapłacisz tylko za użytkowników, którzy kliknęli Twój link. 

Zaawansowane opcje kierowania reklam umożliwią Ci dotarcie do specyficznej grupy odbiorców, w oparciu o takiej dane jak np.: wiek, płeć, zainteresowania, czy położenie geograficzne.

 

Jak działamy.

Analiza informacji

W pierwszej kolejności dokładnie poznajemy Twoją firmę i jej dotychczasowe działania. Sprawdzamy również jak przystosowana jest Twoja strona do zamiany odwiedzających użytkowników w zadowolonych klientów.

Badanie rynku

Kolejny krokiem jest zbadanie rynku i konkurencji. Na tym etapie wykorzystujemy narzędzia online, które pozwolą nam wybrać najbardziej efektywne słowa kluczowe.

Opracowanie i wdrożenie strategii

Określamy realny i ambitny cel w oparciu o posiadane zasoby oraz wdrażamy zestaw działań, który pozwolą nam go osiągnąć. Do opracowania skutecznej strategii wykorzystujemy ówcześnie przygotowane analizy.  

Optymalizacja kosztów kampanii

Podczas trwania kampanii skupiamy się na jej optymalizacji. Naszym celem jest uzyskanie jak największej liczby kliknięć, po jak najniższej cenie.

Zarówno w kwestii reklamy na Facebook’u, jak i w systemie Google Ads zwracamy szczególną uwagę na treść formułowanych komunikatów. Nasze reklamy są tworzone w oparciu o myślenie analityczne oraz kreatywność. Każda z nich ma na celu przekazanie wartości, które Twoja firma jest w stanie zaoferować. 

Wykorzystujemy również różne formy remarketingu. Niekiedy proces decyzyjny klienta wymaga czasu, w trakcie którego niezwykle ważne jest utrzymanie ciągłości komunikatów. W momencie analizy decyzji zakupowej, okazuję się, że ogromny wpływ na nią miały małe interakcje z firmą. Na podstawie tych punktów styczności, klient często podświadomie stwierdza, że wybór danej firmy jest odpowiednią decyzją.

Jesteś w dobrym miejscu.

R

Indywidualne podejście

Pracujemy z ograniczoną liczbą klientów, przez co możemy dokładnie poznać Twoją firmę i branżę w której działasz. To jest najlepsza droga do sukcesu.

R

Analityka

Działania opieramy na analityce i  wiedzy. Taki zestaw pozwala na zmaksymalizowanie najważniejszego marketingowego wskaźnika, czyli zwrot z inwestycji.

R

Kontrola nad kosztami

Reklamy w systemie Google Ads, pozwalają na pełną kontrolę nad wydatkami. Koszty ponosisz tylko wtedy, kiedy użytkownicy dokonają interakcji z reklamą.

R

Optymalizacja kampanii

Kampanie Google Ads to nieustanny monitoring i optymalizacja parametrów. Cel pozostaje ten sam – największe rezultaty i najniższe koszty.

R

Kanał ruchu

Przeglądarka Google jest o tyle istotna, że ludzie z niej korzystający są często na końcowym etapie procesu decyzyjnego.    

R

Raportowanie

Monitorujemy nasze działania. Dokładnie wiemy, które kampanie przynoszą najlepsze efekty. Przedstawiamy comiesięczne raporty z działań. 

Co musimy
wiedzieć

N

Czy posiadasz statystyki Google Analytics

N

Kim są Twoi klienci

N

Jaki jest Twój budżet

N

Jaki jest konkretny cel kampanii

Google
Ads

Wyniki wyszukiwania.

Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania często wymaga dużej ilości czasu i ciężkiej pracy. Niektóre frazy kluczowe są na tyle oblegane, że osiągnięcie wysokiej pozycji jest niezwykle trudne, a czasem nawet niemożliwe.   

W przeciwieństwie do działań związanych z pozycjonowaniem, system reklamowy Google Ads pozwala na uzyskanie natychmiastowych efektów. Wykorzystując możliwości tego systemu, będziesz w stanie szybko podnieść swoją pozycje w wynikach wyszukiwania, a zapłacisz tylko za użytkowników, którzy kliknęli Twój link. 

Zaawansowane opcje kierowania reklam umożliwią Ci dotarcie do specyficznej grupy odbiorców, w oparciu o takiej dane jak np.: wiek, płeć, zainteresowania, czy położenie geograficzne.

Jak to działa.

Analiza informacji

W pierwszej kolejności dokładnie poznajemy Twoją firmę i jej dotychczasowe działania. Sprawdzamy również jak przystosowana jest Twoja strona do zamiany odwiedzających użytkowników w zadowolonych klientów.

Badanie rynku

Kolejny krokiem jest zbadanie rynku i konkurencji. Na tym etapie wykorzystujemy narzędzia online, które pozwolą nam wybrać najbardziej efektywne słowa kluczowe.

Opracowanie i wdrożenie strategii

Określamy realny i ambitny cel w oparciu o posiadane zasoby oraz wdrażamy zestaw działań, który pozwoli nam go osiągnąć. Do opracowania skutecznej strategii wykorzystujemy ówcześnie przygotowane analizy. 

Optymalizacji kampanii

Podczas trwania kampanii skupiamy się na jej optymalizacji. Naszym celem jest uzyskanie jak największej liczby kliknięć, po jak najniższej cenie.

Zarówno w kwestii reklamy na Facebook’u, jak i w systemie Google Ads zwracamy szczególną uwagę na treść formułowanych komunikatów. Nasze reklamy są tworzone w oparciu o myślenie analityczne oraz kreatywność. Każda z nich ma na celu przekazanie wartości, które Twoja firma jest w stanie zaoferować. 

Wykorzystujemy również różne formy remarketingu. Niekiedy proces decyzyjny klienta wymaga czasu, w trakcie którego niezwykle ważne jest utrzymanie ciągłości komunikatów. W momencie analizy decyzji zakupowej, okazuję się, że ogromny wpływ na nią miały małe interakcje z firmą. Na podstawie tych punktów styczności, klient często podświadomie stwierdza, że wybór danej firmy jest odpowiednią decyzją.

Jesteś w dobrym miejscu.

R

Indywidualne podejście

Pracujemy z ograniczoną liczbą klientów, przez co możemy dokładnie poznać Twoją firmę i branżę w której działasz. To jest najlepsza droga do sukcesu.

R

Analityka

Działania opieramy na analityce i  wiedzy. Taki zestaw pozwala na zmaksymalizowanie najważniejszego marketingowego wskaźnika, czyli zwrot z inwestycji.

R

Kontrola nad kosztami

Reklamy w systemie Google Ads, pozwalają na pełną kontrolę nad wydatkami. Koszty ponosisz tylko wtedy, kiedy użytkownicy dokonają interakcji z reklamą.

R

Optymalizacja kampanii

Kampanie Google Ads to nieustanny monitoring i optymalizacja parametrów. Cel pozostaje ten sam – największe rezultaty i najniższe koszty.

R

Kanał ruchu

Przeglądarka Google jest o tyle istotna, że ludzie z niej korzystający są często na końcowym etapie procesu decyzyjnego.

R

Raportowanie

Monitorujemy nasze działania. Dokładnie wiemy, które kampanie przynoszą najlepsze efekty. Przedstawiamy comiesięczne raporty z działań. 

Co musimy wiedzieć.

N

Czy posiadamy statystyki

N

Kim są Twoi klienci

N

Jaki jest Twój budżet

N

Jaki jest konkretny cel

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!